انواع مدل های دندهای و اتوماتیک ازکی وام (3)

قیمت دنا پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1396-1401 امروز - Z4Car با بررسی فیدلیتی و تجربه کاربری مالکان کاشف به عمل آمده است که گیربکس دو کلاچه این ماشین، هنگامی که تحت فشار قرار بگیرد، مانند عبور از ترافیک یا صعود به سر بالایی خیلی زود داغ میشود. اولا این گونه نیم کلاچ گرفتن مهارت بالایی می خواهد. هر چقدر هم که ماشین فیدلیتی این روزها طرفدارانی از همه ردههای سنی پیدا کرده باشد و خیلیها رویای سواری گرفتن از آن را در سر میپرورانند، اما اینها دلیل نمیشوند که این شاسی بلند چینی خالی از عیب و ایراد باشد. خوشبختانه داخل فیدلیتی از فضای کافی برای جا دادن 5 سرنشین قد بلند و تنومند برخوردار است! یکی از دلایل اصلی قیمت پایین خودروهای چینی به ویژه قیمت خودرو فیدلیتی، هزینه تولید نسبتاً کمتر این شاسی بلند نسبت به خودروهای تولید شده توسط سایر کشورهاست. به عنوان مثال مالیاتهای بالا و نرخ سود بانکی باعث افزایش هزینه تولید خودروها میشوند و در نتیجه قیمت روز خودروها مانند فیدلیتی نیز افزایش مییابد. ما در ازکیوام امکان خرید اقساطی تارا را فراهم کردیم. بنابراین اگر ادعا میکنیم که قیمت ماشین فیدلیتی گروه بهمن مناسب تعیین شده است، این نظریه را با تکیه بر مزایای این کراس اوور مانند ظاهر مدرن و جذاب، کابین جادار و بزرگ با متریال مرغوب، پلتفرم مشترک با تیگو8، امکان سفارش در مدلهای 5 و 7 نفره و پیشرانه مشترک با محصولات چری (4) مطرح کردهایم.  ​​​!


خودرو دنا پلاس شاید برایتان جالب باشد اما حتی برخی سیاستها و مقررات دولتی نیز میتوانند بر قیمت خودروها تأثیرگذار باشند و باعث نوسان در قیمت روز فیدلیتی و دیگر خودروها شوند. به همین دلیل بسیاری از کاربران فضای مجازی و مشتریان ما در دنیای حقیقی معتقدند بهترین شرایط فروش فیدلیتی متعلق به سایا خودرو است. چنانچه به دنبال طرحی موسوم به فروش فوری فیدلیتی هستید و حوصله انتظار کشیدنهایی که انگار در بین کمپانیهای خودروساز و مونتاژ کننده ایرانی برای عرضه محصولاتشان همه گیر شده است را ندارید، با کارشناسان ما در سایا خودرو تماس بگیرید. گاهی این عوامل برای خودروهای داخلی و وارداتی مشترک هستند و گاهی دلایل تعیین قیمت خودروهای ایرانی و خودروهای وارداتی متفاوت است. این مقدمه را بیان کردیم که بگوییم همیشه فضای کابین برای خریدار ایرانی مهم است. بنابراین تنها با بررسی دقیق مشخصات فیدلیتی و مقایسه با رقبای هم قیمت آن است که میتوان تصمیم قطعی برای خرید گرفت. این مشخصات را میتوان در دفترچه سرویس دوره ای خودرو و همچنین داخل درب موتور دید. تارا در دو تیپ اتوماتیک و دندهای در اختیار مردم قرار گرفت که اتوماتیک آن طرفداران بیشتری دارد بااینحال در میان خودروهای اتوماتیک موجود گزینه چندان مناسبی نیست. اما در گذشته بدلیل بیتجربگی و برخی محدودیتهای اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.اما چری و زیرمجموعههایش چند سالی است که به این نقص پیبردهاند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگهای بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراقهای بیمورد و خطوط بیهدف یافت نمیشود.


اهمیت این بخش از این جهت است که هر موتوری قادر به تولید میزان مشخصی از توان و گشتاور است. بنابراین اگر در این محدوده قیمتی به دنبال یک خودرو پر امکانات هستید و برایتان مهم است که ماشینی را انتخاب کنید که بسته کاملی از ویژگیهای رفاهی را داشته باشد، به جز شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی دنبال طرح دیگری نباشید. ویسکوزیته روغن با عدد بیان میشود که هرچه بیشتر باشد، به معنی سفتتر بودن و هرچه کمتر باشد، به معنی روانتر بودن روغن موتور است. این ایراد به جتور ایکس 70 وارد است، اگرچه این ماشین در شرایط عادی سرعت و پایداری خوبی دارد، اما هنگامی که ظرفیت کابین و صندوق پر باشد، ماشین در سربالاییها کم میآورد. پیشرانه این ماشین به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها مجهز است، بنابراین مصرف سوخت پایینی دارد. میزان مصرف سوخت ترکیبی فیدلیتی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۶ اعلام شده است که برای خودرویی با این ابعاد مناسب ارزیابی رونمایی از ریرا اولین خودروی صد درصد ملی – آکادمی مالی مسعود میشود. اگر قصد شرکت در طرحهای فروش اقساطی فیدلیتی دارید، اما هنوز مردد هستید که تصمیم درستی گرفتهاید یا نه، بهتر است مزایا و معایب این ماشین خوش نقش و نگار از سرزمین اژدها را بررسی کنید. یکی از مشکلاتی که بر سر راه کسانی که قصد شرکت در طرحهای فروش اقساطی فیدلیتی را دارند، قرار میگیرد این است که باید دائما از سوخت استاندارد استفاده کنند. ​ ​​​.


روغن موتور خودرو

کیفیت قطعات هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و میتوان گفت که به نسبت رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی نخواهد داشت. بنابراین چه قصد دارید در طرحهای فروش اقساطی کرمان موتور شرکت کنید یا محصولات بهمن موتور و پارس خودرو دلتان را برده است یا دوست دارید تولیدات اولین و بزرگترین شرکت خودروساز ایران یعنی ایران خودرو را سوار شوید یا به دنبال محصولات اقتصادی سایپا هستید، روی ما حساب کنید. اگر قصد شرکت در طرحهای فروش اقساطی بهمن خودرو دارید، اما نمیدانید دیگنیتی را انتخاب کنید یا فیدلیتی را؛ ادامه مطلب را مطالعه کنید. دو خودرو از نظر وزن و ابعاد هم بسیار به یکدیگر شباهت دارند، عکس ماشین فیدلیتی و دیگنیتی را که کنار یکدیگر بگذارید هم بر شباهت ابعاد صحه میگذارید، اما باید اذعان کرد که فیدلیتی چندین سانتیمتر در طول و عرض و ارتفاع از دیگنیتی بزرگتر است و حدودا 5 کیلوگرم از رقیب هموطنش سنگینتر ساخته شده است.