هر آنچه باید در مورد اتر و اتریوم بدانید

در حالی که تمرکز اصلی شبکه بیت کوین فقط ارز دیجیتال بیت کوین است، هدف اتریوم این است که به عنوان پلتفرم کاملاً کاربردی و منبع بازی برای توسعه برنامهها شناخته شود. در ابتدا، این کریپتو فقط در شبکه اتریوم و تحت استاندادر ERC 20 قابل جابجایی بود اما در حال حاضر شبکهی خود را دارد. اما فقط کافی است بدانیم که وی علاوه بر دانش شگفت انگیز در زمینهی علوم کامپیوتر و کدنویسی، به سرمایهگذاری نیز علاقه داشت و سالها در مرز مشترک این دو رشته فعالیت میکرد تا اینکه سرانجام، مجموعه بایننس را تاسیس و آنرا به یکی از بزرگترین صرافیهای دیجیتال دنیا تبدیل کرد. پس از این رویداد، تعداد بیت کوینهایی که میتوان استخراج کرد تا 50 درصد کاهش پیدا میکند. تعداد رمزارزهای ارائه شده در پلتفرم آمریکایی این صرافی دیجیتال، بسیار کمتر از پلتفرم اصلی آن بوده که در سرتاسر جهان فعال است. تعداد صرافی های دیجیتالی که در زمینه رمز ارزها فعالیت دارند، بسیار بیشتر از آن است که بتوان لیست کاملی از آنها ارائه نمود، اما از میان تمامی این صرافیها، تنها تعداد محدودی هستند که اعتبار بالایی داشته و خدمات ویژهای در اختیار کاربران خود قرار میدهند. در این مقاله، به زیر و بم صرافی دیجیتال بایننس پرداخته و تمامی آموزشهای مورد نیاز برای ثبتنام، انتقال پول، برداشت و معامله کردن در آن را آموزش خواهیم داد. ​​!

غیرمتمرکز در همان بلاک چین انجام و ثبت میشود.

کارمزد کم، تنوع داراییها، امنیت بالا و استفاده از APIها از جمله مهمترین مزایایی که میتوان برای این صرافی بیان کرد و در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد. در ادامه، روش خرید این رمزارزهای نوپا را توضیح خواهیم داد. یکی از بخشهای مورد توجه سرمایهگذاران جهانی، خرید رمزارزهای نوظهور بوده که عموما با جهش چشمگیری روبرو هستند. از آنجایی که این صرافی، اعتبار بالایی داشته و قصد ندارد رزومهی خود را خراب کند، اضافه کردن رمزارزهای جدید با دقت و سختگیری بالایی انجام میشود. انتشار، نقلوانتقال و همه تراکنشهای بیت کوین بهصورت غیرمتمرکز در همان بلاک چین انجام و ثبت میشود. صرافی بایننس از جمله صرافیهایی است که امنیت و اعتبار آن برای همه مشخص شده است. همه در حال حاضر چند بیت کوین در گردش وجود دارد؟ | کوین ایران در یک برنامه! در برنامه بایننس ارز دیجیتال معامله کنید! با این حال، توسعه دهندگان اتریوم برنامه هایی برای اتخاذ یک روش جایگزین به نام اثبات سهام یا دارند که به انرژی کمتری نیاز دارد و استخراج را در دسترس تر می کند.

در حال حاضر بیش از 500 رمزارز مختلف را ارائه کرده است. سپس در بورس سهام توکیو فعال کرد و سامانهای را طراحی کرد تا سفارشات را با یکدیگر متصل کند (خرید و فروش مستقیم در بورس). 6. در گام پایانی بر روی گزینه قرمز رنگ «فروش اتریوم» بزنید تا معادل ریالی آنها به کیف پول شما واریز شود. برای این کار، از منوی سایت بر روی گزینه Finance کلیک کرده و سپس بر روی دکمهی Binance Earn کلیک کنید. بایننس در حال حاضر بیش از 500 رمزارز مختلف را ارائه کرده است. بیش از 40 مورد از این ارزها به 100 ارز دیجیتال برتر از نظر سرمایه بازار تبدیل شده اند ، به عنوان مثال تتر ، LINK و BNB. بایننس یکی از بزرگترین صرافیهای ارز دیجیتال در جهان بوده و امروزه بیش از 100 میلیون کاربر از سرتاسر جهان (تقریبا 180 کشور دنیا)، از خدمات آن استفاده میکنند. بیشترین حجم بایننس کوین قابل استحصال، 200 میلیون خواهد بود. استقبال از این پلتفرم جدید معاملاتی به حدی بالا بود که ژائو را به ثروتی غیر قابل شمارش رسانیده و بایننس را نیز به بهترین صرافی دیجیتال جهان تبدیل نمود. اگر در جریان قیمتها باشد، باید بدانید که قیمت اولیهی بایننس کوین تنها 0.1 (یک دهم) دلار بود!

در هفت ایالت (از 50 ایالت آمریکا) ممنوع است.ارز دیجیتال چیست؟ آشنایی با رمزارزها و دنیای Cryptocurrency - ارزدیجیتال لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که ژائو در سال 2018 میلادی (و تنها یکسال بعد از شرو به فعالیت) به عنوان سومین مرد ثروتمند در جهان معرفی شد. تنها نکتهای که باید در نظر داشته باشید این است که جفت ارز مدنظرتان در صرافی وجود داشته باشد.فرض کنید در صرافیتان مقداری دوج کوین دارید و میخواهید آن را به اتریوم تبدیل کنید. میتوانید با تتر که معادل دلار است، شروع کنید. مفهوم معامله قراردادهای آتی و اختیار با معاملات معمولی ارزهای دیجیتال متفاوت است؛ اما نحوه انجام معاملات بسیار شبیه معاملات معمولی در صرافیهای متمرکز است، با این تفاوت که شما میتوانید از صرافی پول قرض بگیرید (اهرم) و با چندین برابر سرمایه خود (تا ۱۲۵ برابر برای برخی داراییها و در برخی صرافیها) معامله کنید. سپس عازم بلومبرگ شد تا در آنجا نیز نرمافزاری با نام معاملات آتی را توسعه دهد. سی زی نیز به همراه خانواده عازم کانادا و شهر ونکوور (ایالت بریتیش کلمبیا) شد. با این حال، هنوزم فعالیت صرافی دیجیتال بایننس در هفت ایالت (از 50 ایالت آمریکا) ممنوع است. اگر به دنبال قسمت خاصی هستید، با استفاده از جدول زیر، به سادگی به بخش مربوطه مراجعه نمایید. ​&;​&;.