پخش نیرو سپهر مهار

9. مناسب برای محیط های مرطوب و خیس. انواع لوور پادری یا همان دریچه پادری عموما برای ایجاد ارتباط میان دو محیط به منظور فراهم آوردن امکان جریان هوا از یک محیط به محیط دیگر استفاده می شوند. در این سیستم ها ، فن به طور مستقیم به شفت موتور الکتریکی کوپل می شود و معمولا در موتور آن از تکنولوژی دور متغیر (اینورتر) یا همان استفاده می شود. معماران زیادی علاقه بسیاری به کلاهکهای ژاپنی دارند اما همه ما میدانیم وجود یک کلاهک دودکش انتهای کانال دودکشی برای سیستم تهویه بسیار مهم و ضروری است. موتور دمپر، یک دستگاه الکتریکی است که برای کنترل باز و بسته شدن انواع دمپر برقی در سیستم های تهویه مطبوع استفاده می شود. استفاده از بهترین موتور دمپرها و تامین آن از مطرح ترین برند های جهانی مانند شرکت و و که دارای استاندارد بوده، گویای عملکرد بی نقص دمپرهای صنعتی موتوری این شرکت می باشد. در بالانس دمپرها و دمپرهای فشار وزنه ای عملکرد به این صورت است که فشار هوای پشت پره های دمپر اگر از یک حد از قبل تعیین شده بیشتر شود، باعث باز شدن دمپر و عبور جریان هوا می شود.

ترمینال حجم ثابت چهار گوش

همانطور که می دانید انواع دمپرهای صنعتی و هدایت هوا عملکردهای متفاوتی دارند و عملکرد دمپرهای صنعتی و هدایت هوا بسته به مدل و ساختار دمپر و نیاز پروژه، می تواند متفاوت باشد. دیگر مزیت خرید دمپرهای صنعتی و هدایت هوا از موسسه فنی شاهرخی، قیمت مناسب محصولات و کیفیت بالای ساخت و مونتاژ انواع دمپرهای هدایت هوا است. مراحل ساخت دمپرهای صنعتی و هدایت هوا در کارخانه موسسه فنی شاهرخی، ابتدا با خرید مواد اولیه درجه یک شامل پروفیل ها، ورق ها و بلبرینگ ها و طی کردن فرایند و بررسی آن توسط ناظر تایید صلاحیت شده در کارخانه ی این شرکت آغاز می شود. استفاده از مواد اولیه درجه یک و عالی اعم از پروفیل ها، ورق ها و بلبرینگ ها و تامین موتور دمپرها از مطرح ترین تولید کنندگان جهانی، جز لاینفک اولویت های شرکت بوده و هست و همین مسئله باعث شده است که این مجموعه همواره جز لیست تامین کنندگان بزرگ ترین پروژه های ساختمانی و صنعتی داخل و خارج کشور باشد. در صورت استفاده از تجهیزات هوابند به موتورهایی با قدرت بالاتر نیاز است.

هیتر کانالی الکتریکی چهارگوش

این سبک از دمپرها انتقال جریانه هوا به وسیله موتورهایی صورت میگیرد که با الکتریسته کار میکنند این دمپرها عموما در پشت فن هواکش ها قرار میگیرند. از جمله ی این فاکتورها می توان به کیفیت ساخت و مونتاژ دمپر، جنس مواد به کار رفته در تولید دمپر، کیفیت برش کاری، خم کاری، جوشکاری و اتصالات اجزای دمپر اشاره کرد. دریچه دسترسی بازدید ترکیبی به دو روش پیچ از روی نما و پیچ مخفی در محل مورد نظر نصب میگردد. معمولا در ساختمانها بطور عمومی نقاطی وجود دارد که به صورت اضطراری و یا موردی بایستی بازدید شوند؛ به همین جهت در زیر این بخشها دریچهای جهت بازدید تعبیه میگردد تا دسترسی به این نقاط، به سادگی و راحتی میسر میشود. در صورت فعال شدن سنسورهای دود یا آتش این موتور دمپر ها عمل کرده و کانال را می بندند. این دمپر ها از پره های باز و بسته تشکیل شده اند به طوری که در یک لحظه تیغه های دمپر در حالت بسته یا شرکت باز قرار دارند. ​!

ترمینال حجم ثابت گرد

با توجه به اینکه موسسه فنی شاهرخی یکی از بهترین تولید کنندگان دمپر صنعتی و هدایت هوا در ایران است و فرآیند تولید این دمپرها در کارخانه موسسه فنی شاهرخی با بالاترین دقت و کنترل شکل می گیرد، هزینه ی پرداختی جهت خرید انواع دمپرهای صنعتی و هدایت هوا همچنین دمپر ضدانفجار از این مجموعه مقرون به صرفه می باشد. مشتری مداری و توجه به بازخورد و نظرات مشتریان بعد از خرید توسط افراد CRM و ثبت نظرات آن ها باعث شده است که موسسه فنی شاهرخی به بهترین نحو ممکن جوابگوی تمام نیازها و دغدغه های مشتریان صداگیر مخصوص سیستم های اگزاست – شرکت تهویه سازه شار باشد. این دستگاه به منظور مهار و کنترل گسترش آتش و دود از طریق کانالها و سیستمهای تهویه هوا طراحی شده است. در صورتی که دمپر بین کانال هوایی نصب شود، باید از طریق ساپورت و راد مهار شود. البته، از لوور چوبی نیز برای نمای ساختمان استفاده می شود. می شود. در موارد مکان های ذکر شده، دمپرهای صنعتی و هدایت هوا می توانند در مکان هایی که نیاز به کنترل و بالانس حجم هوای عبوری از انشعابات یا مسیر اصلی کانال باشد، مورد استفاده قرار گیرد. هر عدد حفاظت های اعداد قبلی را نیز در بر می گیرد. نصب دریچه بازدید در دو حالت نصب بر روی انواع سقف اصلی، سقف کاذب، دیوار اصلی و دیوار کاذب بوده و اجرایی نموده هر کدام آنها نیاز به لوازم خاص و تجربه مناسب خواهد داشت.