ویزای استارتاپ کانادا Startup Visa با وکیل رسمی کانادا

ویزای توریستی کانادا اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری برای افرادی مناسب است که در خارج از کشور صاحب کسب و کار هستند و یا بنا به تواناییها، تخصص، سابقه کار، امکانات و میزان ثروت، توان ثبت شرکت در کانادا را داشته یا توان کارآفرینی، استارت آپ و نوآفرینی در کانادا را دارند. کارفرمایان نقش مهمی در انتخاب مهاجران ایفا میکنند و قادر خواهند بود از طریق بانک کاریابی که اخیراً در کانادا گسترش یافته است، کاندیداهای مناسب موقعیت شغلی خود را بیابند. همکاران، مشاوران و تیم اجرایی تخصصی ما در موسسه مهاجرتی ادب ویزا به شما کمک میکنند تا با خیالی آسوده از طریق بهترین روش ممکن، مسیر مهاجرتتان به کانادا را آغاز کرده و تا لحظه موفقیت و ویزا شدن شما در کنار شما خواهند بود و این قضیه “عدم امکان تضمین ویزا” را حداقل به یک شانس بسیار بالا برای شما تبدیل نمایند. میزان سرمایه برای این روش مهاجرتی بسته به استان انتخابی از کمتر از 500 هزار دلار تا 800 هزار دلار ممکن خواهد بود و ضمن آنکه شرایط لازم برای این روش مهاجرتی در هر استان دارای تفاوت است. به طور معمول، روند طرح و ارائه کردن ایده تجاری در هر یک از سازمان ها با دیگری تفاوت دارد. ᠎​​​​​​.

استارتاپ کانادا تجربه کاری مرتبط را به طور قانونی در کانادا کسب کرده باشند. بله. برنامه اکسپرس انتری کارگران ماهر فدرال () برنامه مهاجرتی است که برای جذب کارگران ماهر با شرایط و تجربه لازم برای کمک به اقتصاد و جامعه کانادا طراحی شده است. و همچنین میزان درآمد فعلی از طریق حرفهی خود اشتغال خود سنجیده شده و تحت سیستم امتیازبندی قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز لازم و اینکه اثبات شود شخص با ورود به کانادا و ادامه حرفهی خود میتواند با خود اشتغالی برای زندگی خود و همچنین به نفع اقتصاد کانادا درآمد و کسب و کار داشته باشد، میتواند اقامت دائم کانادا را اخذ نماید. سنجیده شده و در سیستم امتیازبندی برای اعطای اقامت قرار خواهد گرفت. از طرفی امضای مشترک همسر متقاضی برای اسپانسر شدن والدین و دیگر افراد میتواند همسر را هم در تامین تمکن مالی لازم شریک نموده و در نتیجه بار روی دوش متقاضی را از نظر فراهم آوردن تمکن مالی و هزینهها کمتر نماید. این شامل تمکن مالی مورد نیاز برای اسکان خانواده نمی شود که باید به عنوان بخشی از شرایط ارائه شود و بسته به اندازه خانواده متفاوت است. .

مهاجرت به کانادا

از مزایای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ این است که علاوه بر امکان همراهی خانواده شخص (همسر و فرزند زیر 21 سال)، متقاضی میتواند برای 1 تا سقف 5 نفر (در حالت کلی اما این امر باز بسته به برنامه مهاجرتی شخص دارد) به عنوان نیروی کار ماهر همراه در آن استارت آپ نیز درخواست ویزای کانادا را بدهد. در حال حاضر مهاجرت از طریق کارآفرینی و طرح استارت آپ در کانادا یکی از پیچیده ترین و تخصصی ترین طرح ها بوده که نیاز به تحقیق فراوان و استفاده از همراهی و مشاوره جامع کارشناسان دارد. یعنی اگر متقاضی سفر و یا مهاجرت به کانادا هستید، می توانید بدون نیاز به عقد قرارداد با یک وکیل مهاجرتی کانادا، با کارشناسان نیلگام تماس گرفته و یک وقت مشاوره آنلاین و یا حضوری رزرو کنید. در طول 5 سال گذشته حداقل دو سال سابقه کار مستمر و تمام وقت یا معادل آن را در رشتههای مهارتی اعلام روش ict کانادا وای ال جی 4 اسفند 1402 شده داشته باشند. در طول یک یا دو سال گذشته از طرف یک کارفرمای کار مهارتی در کانادا پیشنهاد کار تمام وقت دریافت کرده و یا گواهی رسمی یک رشته مهارتی را از طریق یکی از استانهای کانادا کسب کرده باشند. از طرف یک کارفرما در کانادا پیشنهاد کار تمام وقت دریافت کرده و شایستگی عهدهدار شدن آن سمت را داشته باشند.

در طول 3 سال گذشته حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت یا معادل آن در کانادا را داشته باشند. هزینه لازم برای سرمایهگذاری در کانادا با توجه به منطقه و شهری که در آن اقدام میکنید متفاوت است. همان طور که در مطلب وکیل اقامت کانادا به طور کامل به این موضوع پرداختیم، عموماً فارغ التحصیلان دوره وکالت در کانادا که با نامهای ، و یا شناخته می شود باید در یک آزمون ورودی کانون وکلا شرکت کرده و با قبولی در این بخش، برای مدت مشخصی تحت نظارت یک وکیل مجرب و دارای مجوز به کارآموزی و فعالیت بپردازند. همچنین به غیر از روشهای فوق، دو روش سرمایهگذاری کلاسیک که صرفا نیاز به انتقال سرمایه داشته نیز تحت عنوان برنامه سرمایهگذاری فدرال و برنامه سرمایه گذاری کبک نیز وجود دارند که از شباهتها آن دو میتوان به ضروری بودن تداوم سرمایهگذاری برای یک دوره 5 ساله در یک صندوق سرمایه گذاری معتبر اشاره کرد. در کلیه روشهای فوق یعنی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، متقاضیان میتوانند همسر و فرزندان خود را به عنوان همراه با خود ببرند.​​!