مایکل رشید، مدیر بازرگانی فیلادلفیا پس از اظهارات ضدیهودی و توهین لفظی به کارکنانش استعفا داد – CBS Philly


فیلادلفیا (CBS) – جیم کنی، شهردار فیلادلفیا روز یکشنبه اعلام کرد، مایکل رشید، مدیر بازرگانی فیلادلفیا از سمت خود استعفا داده است. رشید پس از اظهارات ضدیهودی و توهین لفظی به کارکنانش استعفا داد.

مایکل رشید، مدیر بازرگانی فیلادلفیا به دلیل اظهارات ضدیهودی و توهین لفظی به کارکنانش استعفا داد.

«امروز پیشنهاد دادم و شهردار کنی استعفای من از سمت مدیر بازرگانی را پذیرفت. رشید در بیانیه ای گفت: ادامه خدمت من به عنوان منحرف کردن حواس از کار این اداره است که برای شهر و منطقه بسیار مهم است. من همچنین این فرصت را داشتم که با رهبران جامعه یهودی در فیلادلفیا صحبت کنم و از اظهار نظرهای نامناسب و غیر حساس خود عذرخواهی کنم. من مشتاقانه منتظر تعامل آینده با جامعه هستم.»

رشید در زمان حضورش در دولت شهر با شورای شهر، آماده، ست، فیلی، اتاق بازرگانی فیلادلفیا بزرگ، اتحادیه سهام و دیگران همکاری کرد.

من استعفای امروز آقای رشید را با توجه به اظهارات نامناسب ایشان می پذیرم. کار وزارت بازرگانی بیش از حد حیاتی است – و این مهم است که وزارتخانه همچنان بر ماموریت خود برای حمایت از جامعه تجاری فیلادلفیا در این زمان حساس و با ادامه بهبودی از اثرات مخرب همه‌گیری متمرکز بماند. در یک بیانیه. . “شهر متعهد به تضمین یک محیط کاری منصفانه و فراگیر است که در آن ارزش های احترام و کرامت رعایت شود.”

کمیته یهودیان آمریکا پیش از این در بیانیه‌ای خواستار استعفای رشید شده بود.

«تحمل صفر برای یهودستیزی به این معنی است که مایکل رشید، مدیر بازرگانی فیلادلفیا، که اظهارات ضدیهودی او به فیلادلفیا اینکوایرر گزارش شده است، باید فورا استعفا دهد. و طبق قولی که شهرداران متحد علیه یهود ستیزی امضا کرد، تحمل صفر به این معنی است که شهردار جیم کنی باید صحبت کند.

در سال 2020، شهردار کنی به ابتکار ملی شهرداران متحد ضد یهودی کمیته یهودی ایالات متحده در مشارکت با کنفرانس شهرداران ایالات متحده پیوست. تا به امروز، بیش از 700 شهردار بیانیه ای را امضا کرده اند که به صراحت اعلام کرده اند که یهودی ستیزی با ارزش های دموکراتیک که در پایه و اساس جامعه ما قرار دارد، ناسازگار است.

AJC از شهردار کنی می خواهد که در راستای این وعده با درخواست رشید برای استعفا و همکاری با جامعه یهودی برای آموزش تمام ادارات شهر و موسسات شهری در مورد تعریف کاری IHRA از یهودستیزی و استفاده از Translate Hate، اقدام فوری انجام دهد. ، AJC. منبعی که به وضوح توضیح می دهد که چه زمانی اظهارات ضد یهودی هستند. تنها از طریق آموزش و مسئولیت است که فیلادلفیا واقعاً شهر عشق برادرانه خواهد بود که در آن تکثر و تنوع مورد احترام و احترام قرار می گیرد.