مرد بی خانمان سگ را به مسکن ترجیح می دهد، جراحی بسیار مورد نیاز: “من او را ترک نمی کنم”



GRENSBORO، NC (WGHP) – به قول معروف، سگ بهترین دوست انسان است. و این نمی تواند برای دونالد دیکرسون صادق باشد.

هر روز که او به من نگاه می کند، می دانم که دوست دارم. دیکرسون گفت: من او را Duude نامیدم زیرا این پسر من است. ما ارتباط بسیار نزدیکی داریم.»

این ارتباط در ماه های اخیر تقویت شده است.

دیکرسون گفت: «او با من بوده است.

دیکرسون و دود بی خانمان هستند و روزها و شب های خود را در جنگل در یک کمپ می گذرانند.

شاید من قبلاً جایی برای زندگی داشته باشم، اما آنها از من خواستند که سگم را به فرزندی قبول کنم. دیکرسون گفت: من این کار را نمی‌کنم.

بدتر از همه، دیکرسون زانو ورم کرده است.

دیکرسون گفت: “این دردناک است. من باید هر روز این تپه را پیاده روی کنم.”

دیکرسون به یک تعویض جزئی زانو نیاز دارد، اما در حالی که همه چیز ماه‌ها پیش آماده شده بود، پزشکان گفتند که هنوز نمی‌توانند عمل کنند.

دیکرسون گفت: «وقتی پزشکان متوجه شدند که من بی خانمان هستم، گفتند ما باید دست از کار بکشیم تا جایی برای زندگی پیدا کنیم، زیرا کسی باید بیرون برود و از شما مراقبت کند.

او نتوانسته است جایی را که بتواند او و Duude را بگیرد، تضمین کند.

من نمی توانم او را رها کنم. اگر مجبور شوم بی خانمان شوم و بدون جراحی بروم و همچنان درد داشته باشم، خواهم کرد، زیرا او را ترک نمی کنم.

لین میلر، دوست جدید دیکرسون، دیکرسون را تحسین می کند که به شخص دیگری غیر از خودش اهمیت می دهد. به گفته میلر، که هر روز دیکرسون را در راه رفتن به محل کار می دید، این یک کیفیت نادر است.

«من نزدیک به یک سال است که این آقا را می بینم. میلر گفت، می‌توانستم لبخند تو را از میان ماسک ببینم. “و احتمالاً این همان چیزی است که برای من اتفاق افتاده است.”

با گذشت ماه ها، میلر و دیکرسون دوستی را آغاز کردند. در این زمان بود که میلر می خواست برای کمک وارد عمل شود و با سازمان ها و آژانس های مختلف تماس گرفت.

او گفت: «از اینکه او جایی برای رفتن نداشت ناراحت بودم، اما برای عمل جراحی تایید شد، بنابراین دستم را دراز کردم و به دیوارهای آجری زیادی برخورد کردم.

همانطور که دیکرسون و دوود منتظر گزینه‌ها هستند، می‌دانند که یکدیگر را دارند.

“اگر نبود [Duude]دیکرسون گفت، من تسلیم می شدم. “اگر مجبور باشم بی خانمان بمانم و جراحی خود را انجام ندهم، این کار را انجام خواهم داد زیرا از او دست بر نمی دارم.”

مرکز داوطلبان گرینزبورو از Triad اکنون در حال کار برای برقراری ارتباط با آژانس‌های دیگر است تا به دیکرسون و دوود کمک کنند تا جایی برای تماس با خانه داشته باشند تا او بتواند جراحی خود را انجام دهد.

دیکرسون همچنین در تلاش است تا از طریق یک حساب GoFundMe برای اقامت موقت در متل هزینه کند.