CNN کریس کومو را به دلیل کمک به برادرش در مبارزه با رسوایی ها اخراج می کند



توسط DAVID BAUDER و MICHELLE L. PRICE

نیویورک (AP) – سی‌ان‌ان، کریس کومو، مجری برنامه را روز شنبه پس از افشای جزئیات چگونگی کمک به برادرش، اندرو کومو، فرماندار سابق نیویورک، به عنوان یک سیاستمدار در سال جاری، اخراج کرد. او ابتدا به آزار و اذیت جنسی متهم شد.

این شبکه در اوایل این هفته کریس کومو را تعلیق کرد تا درباره رفتار او تحقیق کند، زیرا دادستان کل نیویورک جزئیاتی را منتشر کرد که نشان می داد او بیش از آنچه قبلاً شناخته شده بود درگیر بود و به ایجاد استراتژی برای ارتباط با روزنامه نگاران دیگر کمک کرد، زیرا برادرش در تلاش برای حفظ شغل خود بود. .

CNN یک شرکت حقوقی را برای بررسی آن استخدام کرده است. این شرکت به کریس کومو توصیه کرد که دست از کار بکشد و جف زاکر، مدیر عامل CNN، روز شنبه این تصمیم را به میزبان اطلاع داد.

این شبکه گفت که “اطلاعات اضافی در طول فرآیند بررسی ظاهر شده است.” سی ان ان در مورد این اطلاعات بحث نخواهد کرد و مشخص نخواهد کرد که آیا این اطلاعات با برادرش ارتباطی دارد یا خیر.

زوکر روز شنبه در نامه ای به کارکنان CNN گفت: «معلوم نیست که این تصمیمات آسان نیستند، عوامل پیچیده زیادی وجود دارد.

کومو بیانیه ای در توییتر منتشر کرد و این تصمیم را ناامیدکننده خواند.

اینطور نیست که من می خواهم زمانم در CNN تمام شود، اما قبلاً گفته ام که چرا و چگونه به برادرم کمک کردم. او گفت: «بنابراین اجازه دهید اکنون بگویم، هرچند ممکن است ناامیدکننده باشد، نمی‌توانم بیشتر از این به تیم Cuomo Prime Time افتخار کنم، کاری که ما به عنوان فصل اول CNN انجام داده‌ایم.

وقتی زنانی مطرح شدند و فرماندار سابق اندرو کومو را به آزار و اذیت جنسی متهم کردند، برادرش علیرغم اینکه مجری شبکه CNN بود، منابع را برای کسب اطلاعات در مورد متهمان تحت فشار قرار داد و آنچه را که آموخته بود به کارکنان فرماندار گزارش داد.

او فعالانه به آنها کمک کرد تا به اتهامات پاسخ دهند. نامه هایی از رونوشت های شهادت او به بازرسانی که برای دادستان کل لتیسیا جیمز کار می کنند. دفتر او دریافت که اندرو کومو حداقل ۱۱ زن را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

کریس کومو قبلاً اعتراف کرده بود که زمانی که فرماندار متهم به آزار و اذیت شده بود، با برادرش صحبت کرده و نصیحت کرده است. اما جزئیات بیشتری در مورد کمک او به دست آمده است. اندرو کومو در ماه اوت استعفا داد تا از محاکمه احتمالی استیضاح جلوگیری کند.