میهن پرستان از همه حساب ها عبور می کنند، دفاع بازی های بزرگی را در دوشنبه شب می برد – CBS Boston


بوستون (سی‌بی‌اس) – مسابقه روز دوشنبه Patriots-Bills دقیقاً خوب نبود. گاهی اوقات، به دلیل باد طوفانی که باعث می شد جشن یا بسیار دور از هدف پرواز کند – یا اصلاً تلاش نمی کرد، کاملاً زشت بود.

دوشنبه شب قطعاً یکی از بی نظیرترین بازی های فوتبالی بود که هر کسی تا به حال دیده است، زیرا مک جونز و میهن پرستان تنها سه پاس را امتحان کرده اند. اما عدم پرتاب معنی چندانی نداشت، زیرا میهن پرستان پیروزی 14:10 را بر رقیب خود در بخش تقسیم کرد. می دانستیم که میهن پرستان یک تیم دونده هستند و می دانستیم که آنها ضربه زیادی به توپ خواهند زد. بیا دیگه! سه تلاش برای پاس دادن کمی مضحک است.

چه مضحک باشد چه نباشد، کار کرد. خط حمله باورنکردنی بود و دوندگان نیوانگلند حفره هایی را که فراهم کرده بودند پیدا کردند. بیل می دانست که میهن پرستان توپ را اداره می کنند، و آنها هنوز هم نمی توانستند جلوی آن را بگیرند.

میهن پرستان اکنون هفت برد متوالی را کسب کرده است و همچنان بهترین بازیکن AFC در هفته خداحافظی خود هستند. در همین حال، بیلز به تازگی در یک مسابقه در خانه شکست خورده است، جایی که حریفش فقط سه پاس را امتحان کرده است. این باید برای 7-5 اسکناس فعلی تضعیف کننده باشد.

و حالا بوفالو باید در خلیج تامپا نقش تام بردی را بازی کند. برای همه تون آرزوی موفقیت می کنم. در اینجا فراز و نشیب های دوشنبه شب کاملاً وحشی در بوفالو است.

یو پی اس

زمین و پوند

میهن پرستان توپ را به 94 درصد از بازی های خود هدایت کردند. بیل می‌دانست که فرار قریب‌الوقوع است، و هنوز هم نمی‌توانستند کاری برای متوقف کردن او انجام دهند.

نیوانگلند 222 یارد را در 46 پاس دوید که دیمین هریس در 11 پاس خود 100 یارد داشت و راموندر استیونسون در 24 پاس 78 یارد را برد. براندون بولدن 28 یاردی از چهار تزار خود فاصله داشت.

هریس تنها تاچ داون مسابقه را برای میهن پرستان با گل زیبای 64 یاردی در کوارتر اول به ثمر رساند. در نیمه دوم او باید می رفت (بیشتر در مورد آن در Downs)، اما پس از آن استیونسون آمد و یک جانور مطلق بود.

پت ها در نیمه دوم ساعت 8:34 خارج از ساعت حرکت کردند، از جمله 6:35 در کوارتر سوم که باد علیه آنها وزید.

خطوط تهاجمی

تیم اغلب بدون یک بازی تهاجمی عالی کار نمی کند. میهن پرستان آن را از خط حمله خود دریافت کردند.

دیوید اندروز، تد کاراس، آیزایا وین، شاک میسون و ترنت براون فوق العاده بودند. مایکل اونونو در اکثر بازی های خود یک بازیکن جانبی ویژه بود تا فشار بیشتری را ایجاد کند. مدافع افراطی جاکوب جانسون چندین بلوک جدی را پرتاب کرد.

همه را اضافه کنید و میهن پرستان کاملاً بر یک سری از درگیری ها علیه بیل ها مسلط شدند. خطی که در چنین سطح نخبه ای بازی می کند، نشانه خوبی برای زمانی است که به سمت بخش سرد فصل می رویم.

خط حمله کار زیادی برای آن انجام داد و دوشنبه شب او قطعا هفته خداحافظی خود را به دست آورد.

دفاع دیر انجام می شود

بیل ها در پایان فرصتی برای ربودن برد داشتند، اما دفاع میهن پرستان در منطقه قرمز متوقف شد. آدریان فیلیپس یک پاس بالقوه تاچ داون از جاش آلن به داوسون ناکس را در منطقه پایانی در مکان سوم و چهاردهم شکست داد و مایلز برایانت با کوبیدن چهارمین داون آلن آن را مهر و موم کرد. دوین مک کورتی آلن را در آخرین بازی برای بوفالو شکست داد و کیو بی را مجبور به پرتاب خود کرد.

اگر دفاع نتواند از عهده بازی برآید، اکنون می‌توانیم صحبتی کاملاً متفاوت داشته باشیم. اما دفاع بازی ها را انجام می داد زیرا آنها در بیشتر فصل بودند.

باد مطمئنا به آنها کمک کرد، اما نیوانگلند دی بیل ها را تنها در 145 یارد عبور نگه داشت. بوفالو در مجموع تنها 230 یارد برای بازی داشت.

خط دفاعی در مجموع 36 امتیاز را در 5 بازی اخیر به دست آورد. آقا

نیک فولک

دوشنبه شب برای علاقه مندان آسان نبود، اما فولک مثل همیشه میخکوب بود. او با وجود وزش باد به هر دو ضربه خود پیوست و 41 و 34 یارد را زد. این کهنه سرباز اکنون تا 52 توپ مستقیم در یک ضربه 50 یاردی دارد. بسیار خوب.

سختی در تمام صفحه

این یکی بسیار کلی است، اما ما شاهد بودیم که میهن پرستان در طول بازی دوشنبه با بدشانسی های زیادی برخورد کردند و همچنان در صدر هستند. آنها کایل داگر را شروع نکردند، اما بازی های بزرگی را از برایانت و فیلیپس گرفتند. وقتی هریس مجروح شد، استیونسون کنترل را در دست گرفت و یورش ادامه یافت.

پیروزی دوشنبه شب همانقدر جسورانه بود که این تیم میهن پرستان به دیدار و پیشرفت خود در بهترین زمان ممکن ادامه می دهد. اکنون آنها سرنوشت خود را در دست دارند و چهار مسابقه تا پایان قسمت اصلی باقی مانده است.

پایین

هریس صدمه دیده

هریس در اواخر نیمه اول با آسیب دیدگی تاندون ران را ترک کرد و در آن لحظه احتمال بازگشت او مشکوک بود. او بازگشت و سپس در آخرین راش غروب لنگان لنگان زد تا 22 یارد به دست آورد.

این چیز خوبی است که میهن پرستان هفته خداحافظی دارند. فیلیپس نیز پس از شکستن پاس سوم به پایین آلن در اواخر بازی مشت شد.

تلاش N’Keal برای ریختن The Punt

انکیل هری هرگز حتی یک ضربه هم به میهن پرستان پس نداد، و این حتی پس از دوشنبه نیز صادق است، حتی اگر او به زمین اول بازگشته بود. دلیلش این است که او آن را نساخت و این یک فاجعه برای میهن پرستان بود.

با Gunner Olszewski که هنوز به دلیل باد در زمین بود، هری در نیوانگلند در اولین نقطه بیلز مردی طولانی بود. او ابتدا هنگام تماشای ضربه مت هاک زمین را از دست داد. سپس او اجازه داد تا از ماسک خود بیرون بیاید و توپ را بدست نیاورد، که به بوفل اجازه داد تا به او حمله کند و در نیوانگلند 14 پیش بیفتد.

چند بازی بعد، آلن یک لیزر به سمت گابریل دیویس برای تاچ داون شلیک کرد و 8-7 جلو افتاد. به احتمال زیاد در آینده ای قابل پیش بینی دیگر هری را آنجا نخواهیم دید.

مجازات برایانت

این یک ضربه به مایلز برایانت نیست، بلکه ضربه ای به مقامات است. “خطای شخصی” آنها روی برایانت در کوارتر سوم به طرز وحشیانه ای وحشتناک بود.

وقتی بیلز در نیوانگلند 41 در اواسط کوارتر سوم با سوم و هفتم روبرو شد، آلن از پاهایش برای حرکت دادن زنجیر استفاده کرد. او در امتداد خط کناری رقصید و زمانی که هنوز در محدوده بود، با خط سود طولانی شد، این زمانی بود که برایانت او را از حد خارج کرد.

برای این، مدافع دفاعی 15 یاردی پنالتی دریافت کرد. این اساسا یک مجازات برای دفاع بازی بود.

همچنین یک چالش بزرگ بود، زیرا به جای چهارمین و اول، بیلز در نیوانگلند 17 ست جدیدی از کشتن به دست آورد. بوفالو چهار بازی بعد به گل میدانی رضایت داد تا بازی را 11-10 کند.

با توجه به لگدمال شدن هری و پنالتی برایانت، بیل ها دوشنبه شب 10 امتیاز کسب کردند.